Kanondag!

Emma var som sagt här idag. Hon åkte precis! Vi tog massa kort, men dom orkar jag inte lägga upp. Ni fick iallafall sen några i förra inlägget. Skolan har rullat på idag, rätt kul dag. Chill att träffa alla sötnosar oxå, men saknade Julia jätte mycket! Imorgon är det tisdag, det innebär - toppen skoldag! Ska snart duscha typ, sen blire nog att kolla lite gossip girl någon timme eller två, sen blire sängen. Igår blev det sent, fast det inte skulle bli det. Men idag ska jag hoppa i säng i tid! Tandläkaren imorgon föresten, jag vill verkligen inte! Ska snart slita mig härifrån, orkar inte med datorn! Suttit här och dött nästan hela lovet, det måste det bli ändring på. Menmen .. Blev nått onödigt litet inlägg idag. Men något iallafall! ;))



du får mig att känna mig speciell !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0