just want YOU

Skolan idag var rätt okej. Jobbiga lektioner, men annars bra. Tunering idag oxå, vi förlorade, mot Paula och Sofia men jag och Carro var grymma iallafall. Vart inte sån stor skillnad mellan poängen men vi förlora! Haha, hade musik oxå, skitkul. Jennifer och jag hade skitkul, satt och kom på massa sånger och dampade lagom. Sen hade jag engelska, sen åkte jag hem. Imorgon händer nog inte så mycket, skolan dåva, sen ska jag åka iväg vid halv 2 - 2 nån gång så kommer missa hemkunskapen! ;( Jaja. Ska snart kolla teve, Kenny Starfighter ffs! Haha, det är seriööööst bäst. ÄLSKARE! Har inte så mycket att skriva, ska föresten kolla Top model 11 ikv. Det är asbra! Kollar alla avsnitt och det är sjukt kul. Har inte direkt någon favorit eftersom jag tycker alla är lika fina! Min favorit har redan åkt ut och det var riktigt surt. Men nu ska jag snart slita mig härifrån, måste snabba mig till teven! :) Ni får smsa med mej, om ni har lust oså. Bloggar kanske senare om jag har tid med det! På torsdag ere tältning föresten, inte lika taggad längre. Men får väl hoppas det blir kul iallafall.



Kommentarer
Postat av: jennifer

roligaste musiken någonsin :') haha <3

2009-02-10 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0