jag avlider

Jag avlider fan. Min mage sprängs, känns inte bra. Mår sjukt illa, antagligen har Feffe smittat mej eftersom hon var magsjuk förut, var ju med henne idag. Föresten vill jag oxå till florida, Jessica! Säger som du, vägrar åka flygplan. Usch,
nejtack. Men du och jag i sommar Jessica, vi åker dit med första bästa sätt förutom flygplan dåva! Sen stannar vi där i evigheter. Känner att jag måste få lämna nora för ett tag oxå, det har inte nått med Florida att göra eller så, men just nu vill jag bara lämna nora för ett tag och bara rensa mina tankar! Aja, nog om det. Ska nog hoppa ner i sängen snart och sova, orkar inte vara vaken med en mage som värker som FAN!

Kommentarer
Postat av: jessica

lätt att vi gör!

jahmed typ bara stockholm lr nåe bara komma bort!

vi drar palla nora älskardej<3

2009-02-18 @ 01:01:33
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0