hatar söndagar

Dagen har varit sämst, som varje söndag. Har bara städat idag och nu är jag helt slut! Har städat hela huset idag och nu äre fint iallafall. Sov någon timme nyss oxå, riktigt skönt. Ikv blire att somna tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon, ska hem till Simon eftersom dom ska ha något möte här hemma så alla ska till Simon då, iallafall ''barnen''! Imorgon åker Emma till klacken, jag som hade hoppats på att få träffa henne men nej, tyvärr. Blir antagligen på tisdag eller onsdag. Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag nog bädda ner mig i sängen och knäppa på teven, kanske kolla lite Beck oxå, Skarpt läge blire nog isånna fall. Aja, blev ett litet kort inlägg idag. Kände inte för något längre idag!

Kommentarer
Postat av: jessica

kom hem till mig! :D<3

2009-02-16 @ 13:28:03
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0