fonkyfresh - real love

Bloggade inte igår. Var hos Carro och så så jag hade inte tid.
Sitter och knarkar fonky fresh just nu! Skolan var rätt soft oså
idag, men Kajsa är fortfarande sjuk! Föresten failade jag spanska
provet igår så jag ska göra omprov på torsdag. Har matte och
engelska läxa oxå, men fattar nada. Ska snart dra härifrån
och försöka mig på mina läxor. Bloggar kanske senare, får se.
Föresten är jag rätt nöjd oså med mitt hår nu!
Iaf nu när jag är van vid det så känns det faktiskt asbra! :)


utan dig skulle jag känna mig så jävla svag.
jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår.
du och jag förevigt, det ska alltid vara så.
carolina öberg, du är min!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0