baby, you and me

Kom hem för någon timme sen. Skulle blogga tidigare, men internet har krånglat som fan. Men nu funkar det. Hade det underbart idag! Helt super. Tog lite kort ute oxå, slänger upp en på Feffe sen. Sitter och knarkar DJ Cammy just nu. Iaf Endless summer. Får värsta sommarkänslan, saknar sommaren 2008 som fan! Bästa på länge, den spenderades med Sara, hela sommar lovet typ. Det var underbart! Fick värsta ont i magen hos Feffe, saknar verkligen sommmaren, ni vet när man verkligen saknar något eller någon, sådär så att man får ont i magen, så vart det! Åh, inte så långt till sommmmmmaren alls. Eller jo, det är det nog. Men tiden lär nog gå fort, eftersom tiden rullat iväg snabbt som fan ända sen nyår. Föresten fyller jag nästnästa månad, jag blir riktig fjortis då. Nästa år blir det moppe ju! Iallafall så saknar jag min Emma något otroligt fast jag träffa henne senast i söndags. Men nu ska jag sluta skriva och klicka runt lite på lite bloggar, slänger upp en bild på min otroligt fina JENNIFER också, vi hade iallafall det bäst idag, det var nog det jag egentligen bara skulle skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0