äntligen lov

Har inte skrivit på ett tag, inte haft tid eller lust. Men nu ska jag försöka sammanfatta allt som hänt. Tältade ju som sagt igår, det var rena döden! Trodde jag skulle avlida där. Vi gick en vanlig skoldag till lunch. Efter lunchen traskade vi vidare till Dammsjön. Vi bäddade upp och låg och prata osv. Sen samlades vi i stugan och värmde oss lite oså, sen så delades vi in i grupper och fick göra massa konstiga saker. Efter det så åt vi mat, eller mat och mat, mera köttfärsås och tacochips. Smakade konstigt, men rätt gott. Sen så fick vi hitta på vad vi ville efter. Jag, Kajsa och Julia låg i tältet och pratade massa, sen somnade jag i Kajsas knä, sen vaknade jag vid 10 då var typ hela klassen borta ur tältet? Så jag fick gå till stugan och kolla och där satt alla dom, hade säkert suttit där någon timme eftersom dom hade gjort massa saker. Sen fick vi gå ut och dom hade hängt upp massa fina saker i träden som vi tände eld på så det var asmys, men det vart cepe så vi gick in igen. Sen gick vi ut till tältet och bäddade ner oss och spela spel och massa. Sen så skulle vi berätta spökhistorier vid 12slaget, men alla var aströtta så vi skippa det. Sen skulle jag, Kajsa och Julia gå på toa, men det tog ungefär tjugo minuter för oss att gå, för vi hatade det där hemska dasset. Iaf jag och Julia. Haha, sen så la vi oss i tältet igen, sen somnade jag och Kajsa. Sen vaknade vi och frös som fan så vid bestämde oss för att dela sovsäck. Fan vad vi skratta, alla i klassen fick hets på oss, skitkul! Sen vanknade vi vid 6 av att Jon var konstig? Han satt på knä och drog ner dragkedjan på sovsäcken vi hade, sen bah gick han och la sig? Vi bah vafan gör jag lixom. Haha, as sjukt. Sen somnade vi om igen och vaknade runt åtta. Åt frukost, sen började vi packa. Jag höll fan på att dö på natten före var så kallt, men det var fan ännu kallare när vi skulle packa. Men vi packade klart och gick in till stugan och värmde oss. Sen städade vi och sen gick vi tillbaka till skolan. Alla lärare var asimpade på oss att vi klarat att sova i tält när det vart -19 grader ute under natten. Men eftersom vi var så duktiga så fick vi ett varsitt glas varm oboy i personalrummet! Men eftersom jag inte dricker oboy, så fick jag annat. Aja, sen tog jag min packning och gick till framsidan och väntade på att Sten skulle komma. Sen så kom han då åkte vi hem, sen gick jag och la mig sen kom pappa och hälsade på och väckte mig, skulle ju egentligen åka till han idag och vara där under helgen men det orkade jag verkligen inte! Sen kom Kristina hem, då gjorde jag nudlar och sen så har dagen bara rullat på tills nu. Kollade nyss på Lets Dance, jag älskar det. Måste snart gå tillbaka till tvn, måste ju verkligen se vilka som åker ut förfan! Haha, imorgon kanske min Emma kommer. Hoppas det, annars är jag själv hemma för dom ska iväg och kolla när Pang spelar hockey match! Men nu har jag skrivit rätt långt. Orkar inte skriva mera. Föresten ere faktiskt lov nu, men nu ska jag inte skriva mera. Inte för att jag tror någon läser allt menmen, hare bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0