Äntligen helg!

Äntligen fredag, kan ju inte bli bättre. Blir en slapp helg tror jag, får se om jag kollar match imorgon. Om jag hittar någon rolig att kolla med! Skolan rullade på idag. För en gångs skull vare en jävligt bra fredag i skolan! Stannade kvar till halv fyra med Jennifer, Pontus och Hampus. Kanonkul hade vi. Jag älskar dig Jennifer! Aldrig tråkigt med dig ju. Åkte sedan halv fyra bussen hem. Sjuktkul på bussen, busschafören körde fel och vi åkte ända upp till Svartälven, alltså nästan karlskoga! Haha, var tvungen att gå fram och fråga vart han skulle åka. Vart rädd att han skulle våldta mig. Är skit känslig för sånt! Hahaha, men för att han körde fel så stannade han precis utanför huset sen när jag skulle gå av. Rätt gulligt! Sen när jag kom hem gjorde jag nudlar och sen satte jag mig här. Eller fick först tvinga Jocke att få tillbax mitt trådlösa internet eftersom hans är trasigt, men eftersom han inte använde det så fick jag det dirr. Då satte jag mig här och mulla nudlar och lyssna på musik, ofc. Nu sitter jag här och knarkar Lady gaga! Älskar henne sjuukligt mycket. Har föresten kollat lets dance oxå, ikv var klart Niclas och Jeanette mina idoler. Helt klockrena! Men orkar inte kolla klart vilka som lämnar, hoppas på Elisabet eller Carl-Jan. Sämsta dansarna, solklart. Men Carl-Jan gör bort sig patetiskt mycket! Ska sova rätt tidigt idag, är helt slut idag. Vet inte varför, men något trött är jag. Föresten är jag på rätt bra humör idag, ingen ilska på en viss person idag! Känns nästan helt perfa.


Frank Dandy trosor, ofc. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0