090217

Kom från tandläkaren för en stund sen. Gick rätt bra, har börjat tappa min fobi för tandläkaren och det är toppen. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blire nog att fixa lite oxå. Sen åker jag till min älskade Jennifer vid 1, stannar till ikväll så det lär inte bli någe mer inlägg fören ikv om jag ens skriver då. Nu ska jag plocka fram lite kläder och fixa och lite annat. Vi får väl se om jag skriver något litet inlägg innan jag åker till henne, vi får väl se. Klockan är ju ioförsig bara 10 ungefär så jag har ju några timmar att fixa på! Men vill helst inte behöva stressa som alltid, så jag ska nog fixa mig snart. Ska läsa lite bloggar oxå, sen blire kanske något Gossip girl avsnitt om jag hinner.


Leighton Meester är min stora förebild.
Se henne utseende bara, helt underbart söt. Älskar hennes stil,
älskar hela henne helt enkelt. Min idol, helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0