090206 -

Skriver några rader just nu. Har egentligen ingen ork till det eftersom mitt huvud dunkar och hela jag är förstörd. Har gråtit i flera timmar nu och vet seriöst inte vad som är felet. Känns ju bättre nu, men kan garantera att jag kommer vara depp ett bra tag. Försöker smälta allt som hänt, inte så jävla lätt när det jämt händer massa nytt skit som får en att må dåligt igen. Egentligen är det mitt fel att jag mår extra piss idag eftersom jag är en stor jävla idiot! Ska försöka skriva om min dag iaf. Vaknade som vanligt vid 6, fixade mig lite och åt frukost. Sen till tandläkaren, sen vidare till skolan. So 80 minuter med sämsta läraren, kan inte bli värre. Sen teknik, var lika segt som vanligt. Sen fysik och den sög balle som alltid förfan. Sen hade jag lunch, sen hade vi träslöjd och jag hatar verkligen det! Sämsta som finns. Aja, sen eftersom satt jag och Emma i korridoren en timme och vänta på bussen så vi kunde ta oss till örebro, när vi väl kom fram så gick vi och köpte biljetter till bion. Sen gick vi och kollade lite på stan, sen gick vi tillbax till bion och köpte dricka oså, sen satte vi oss i salongen typ 20 min innan filmen började. Sen kom Julia Kajsa och Jennifer, dom skulle titta på samma bio som oss oxå. Sen började filmen och den var kanonbra! Glömde säga va den hette oxå, typ; I taket lyser stjärnorna. Helt undebar film. Älskar verkligen den! Sjukt bra. Värsta söta pojken med där oxå. Hah? ;( Sen åkte vi buss hem vid 20 över 6 med Kajsa Julia och Jennifer. Sen åkte jag hem och åt tacos. Sen gick jag in på mitt rum, det var då alla tårarna kom. Sen har jag bara suttit här och mått piss resten av kvällen. Ska försöka ta en alvedon oxå, om det nu hjälper. Sen blire nog sängen för min del, mina ögon svider och det känns inte bra att sitta uppe och gråta just nu. Ska sova bort hela dagen imorgon tror jag, orkar ingenting, inte vad jag känner just nu i varje fall. Men nu ska jag dra, orkar inte skriva mera. Får la sen om jag bloggar imorgon, hare bra alla.


jag hatar det här.

Kommentarer
Postat av: sagha

finns här<3

2009-02-07 @ 12:54:59
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0