nattblogg

okej, jag vet. har blivit sämst på att uppdatera, men vafan.. har inget att skriva lixom? ska bli bättre, jag lovar !

kom hem för kanske 20 minuter sen, var hos malva med feffe och micke. vi var duktiga och bakade kladdkaka, sen softade vi bara med musik.. assoft, sen drog jag och feffe hem 12 tyyp. nu ska jag bara chilla antar jag, har inte så mycket att göra, skulle egentligen till oliver men blev inte så nycket med de .. menmen! sitter just nu med datorn i knät och knarkar finaste låten.. kan inte sluta lyssna! så sjutk bra är den. men nu ska jag ta min lilla bloggrunda och lyssna på musik. sen måste jag måla naglarna, fixa fram kläder osv tills torsdag! jag taggar skolan somfan, guud vad jag längtar.. ojoj, ska bli SÅ kul.
PUSS



<3 ta er tid att lyssna, det är sååå värt det

Kommentarer
Postat av: M

åh, twilight <3

2009-08-22 @ 09:52:01
URL: http://margitwilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0