Bra dag - jobbig kväll.

Nu skriver jag igen efter en lång och sjukt bra dag. Som sagt var jag med Feffe idag, vi stekte massor i solen med glass och det var extremt mysigt. Efter några timmar kom Emma. Då käkade vi pizza sen chillade vi i skolparken! Sen vid halv 4 kanske? Då åkte jag hem, vid 5 kom Rosi, Kenneth, Chrille, Joakim och Sebbe hit och grillade. Riktigt trevligt! Sen drog vi ut på dresinen, jag, Jocke, Jocke, Pang, Simon, Chrille och Sebbe. Vi åkte till sjön och tillbaka. Sen drog vi tillbaka och chillade inne en stund, sen hängde jag med Simon, Sebbe, Joakim och Pang ut och åkte lite mer dresin, men då jävlar hände det grejer! Ska berätta i detalj; Vi körde mot stora vägen, och sedan vände vi vid vägen. När du hade vänt så trampade Simon på som fan och vi åkte seriöst skitfort. Helt plötsligt spårar den ur och jag klämmer benet/foten mellan hjulet och tågrälsen och jag har skadat hälsenan så jävla mycke! Kunde inte stå och det var ungefär bara 15 meter till huset. Jag låg där och grät som en dåre medans Jocke sprang in och hämtade Rosi, Sten och Kristina. Rosi kom springande och Sten och Kristina tog bilen. Och jag kunde inte stå så Sten fick bära mig till bilen, så körde vi till huset och så bar han mig in. Satte mig i fotöljen och dom klämde och höll på så jag fick skitont, men fick ju lida. Sen fick jag kyla ner foten och i första stunden såg det verkligen ut som att vi skulle till akuten, jag var helt seriöst panikslagen och heeelvete vad foten värkte! Men sen lindade vi den och så fick jag sitta så ett tag. Men sen tog dom bort lindan och det kändes bättre eftersom den tryckte som fan vid hälsenan. Så nu är det mycke bättre och jag kan stödja lite, men en krycka måste jag ha. Känner att jag verkligen haft värsta oturen år 2009 hittills. Usch och blä, om det fortfarande är svullet imorgon så åker vi nog, annars får jag bara stå ut och låta det vara av sig själv. Tur att det inte var en spricka iallafall, som dom trodde! Haha, stackars mig ...

Nu ska jag snart kolla tv och dricka cola. Måste hålla foten högt! Usch vad den värker, men inte lika mycke som förut tack och lov. Men nu ska jag kila, skriver kanske imorgon om jag har tid eller så. Puss!

Kommentarer
Postat av: jeanette

hej, fan va ont du borde ha fått, hoppas du mår bättre nu<3<33

2009-04-26 @ 17:27:31
URL: http://jeanetttekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0