Söndag-

Jahapp, då vare söndag nurå. Helgen har gått sjukt fort och den har varit kanon. Nu ligger jag i sängen med datorn i knät, ska snart kolla Scary Movie, sen kommer Marie-Louise med pizza. Gött! Värsta mull jag är, men jag lever med det. Pizza kan jag inte tacka nej till. Hahha.. Har inte mycke mer att skriva just nu, orkar inte gå någonstans idag, ska bara ligga här och dryga hela dagen och föresten så kan jag inte gå nästan, foten gör ont, fast det känns bättre. Och så måste jag vila upp den till imorgon när helvetet börjar igen, för jag vill inte gå på kryckor! Nu ska jag kolla film. Vi får se om jag skriver senare eller så, kanske somnar. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0