Sent inlägg!

Hallå där. Jag är på jätte dåligt humör idag, vet inte riktigt varför men är verkligen INTE på humör. Alla har retat upp mig nästan hela dagen och jag lät det gå ut över två av mina bästa vänner. Förlåt .. Men det var ju vissa som fick mig på lite bättre humör iallafall. Sitter här och drygar. Kollade nyss på talang, eller nyss och nyss, för tjugo minuter sen slutade det. Jag har verkligen panik här inne på mitt rum! Ser förjävligt ut och jag får ännu mera panik om inte jag städar nu, även fast klockan snart är tio så mååste jag städa, annars kommer jag inte kunna sova? Hm ..

Min dag idag har som sagt varit JOBBIG, helt död just nu. Känner för att gråta men vet inte riktigt varför? Haha .. Var i skolan idag, slutade vi ett då gick jag upp till mamma och lämnade en tröja till henne. Sen drog jag till tandläkaren, sen hem. Sten fyller ju år idag, så det fick bli tårta oså när jag kom hem. Sen blev det att åka moppe, själv. Älskart! Seriöst as kul, haha. Sen så cyklade jag, Marie-Louise, Simon och Pang och kollade när Ulf och Jocke paddlade kanot. Såg sjukt kul ut, men det gick för sig. Sen gick jag in här och softade bara vid tv. Somnade nåra minuter oxå, men sen vaknade jag vid 8 och kom på att talang började. Så knäppte på fyran och kollade. Men nu alla, nu måååste jag verkligen städa, annars slår jag sönder något. HAHA...

    



dagens outfit:
3/4 tröja från JC
Jeans från ullared
Örhängen från HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0