Nu är det dags igen!

Hej där. Vet att jag skrev i förra inlägget att jag skulle börja blogga igen men har glömt bort bloggen och allt helt. Har helt enkelt haft alldeles för mycket att göra att bloggen fick ligga i papperskorgen. Men nu är den uppe och jag ska börja igen. Saknar att skriva vad som händer och har hänt under dagen. Men nu ska jag börja igen! Och veeerkligen försöka uppdatera så mycket jag kan. Sitter här med ansiktsmask nu och den är kall? Hm, lite konstigt i och med att dom brukar vara varma? Det svider lite oxå, men jag överlever nog. Emma var här idag, vi färgade mitt hår och det var super, och nu kan jag börja ha i hårförlängningen igen. Skitbra! Imorgon börjar skolan igen, fyfan. Orkar inte med skiten, uuuusch och fy. Men nu börjar klockan ticka mot halv så jag ska tvätta bort ansiktsmasken och sen lägga mig i sängen och kolla parlamentet. Sen blir det nån film och sen slagg. Bloggar nog imorgon. Puss!


Bjuder på en stor bild på mig med hårförläng. i! :) Vart det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0