måååååndag

Jahapp, då var det måndag igen. Skolan rullade på snabbt som fan idag, och lektionerna kändes inte så långa och tråkiga som dom brukar. Efter skolan stannade jag kvar med Jeanette och vi väntade på halv 4 bussen. R W och J ville att vi skulle åka bil med dom, men det ville inte vi, så när vi klev på bussen körde dom efter ända till Jeanette sen vände dom. Nolifers! Haha. När jag kom hem satte jag mig ute i solen och stekte med musik. Härligt var det, men solen varade inte så länge i och med att den nästan var påväg ner när jag kom hem. Jaja, lite färg hann jag iallafall få faktiskt. Sedan körde jag lite moppe sen blev det att följa med Sten till stan för att köra hem Simon.

Nu gör jag ingenting typ. Har nyss duschat och R och dom vill hämta upp mig men tänker inte åka med dom när jag precis duschat. Får bli en annan gång! Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa världens bästa bok; 14 år till salu.
Vilka har läst den? :)
Verkligen bästa boken jag läst på sjukt länge och den är så sjuuukt hemsk oxå. Ska kanske ut med Jocke och dom och spela lite fotboll innan, sen blire nog sängen. Skola imorgon oxå, tyvärr .. Fifan!

Nu kilar jag vidare till min sköna säng och läser, sen sticker jag kanske ut en liten stund och lirar lite fotboll. Sen godnatt! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller på att läsa:D

2009-04-27 @ 21:16:45
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0