Förlåt, dålig uppdatering ..


Igår uppdaterade jag inte. Kände ingen ork, tänkte blogga men hann inte med det. Först när jag kom hem så blev det att äta, övningsköra lite moppe sen skulle jag lägga mig en stund vid sju och kolla på Simpsons, men somnade ist och vaknade vid nio, två timmar senare. Kände mig superpigg då och satte mig en stund med datorn i knät, sen började jag bli trött igen, så jag tänkte att det kanske är bäst att jag lägger mig så jag kan somna, men gick fan inte, somnade inte fören .. hm, halv 3 inatt? Var verkligen superdöd på morgonen, men pallrade mig upp och åt lite frukost, satte i löshåret sminkade mig och sen fick vi snabba oss till bussen för att jag tog för lång tid på mig. Heheh, menmen .. Bussen kom ändå senare än vanligt så det var ganska bra. Åkte till skolan och det var faktiskt en rätt bra dag, kände mig fortfarande skittrött men försökte koncentrera mig så mycket jag kunde och verkligen försöka att inte somna. Men sen somnade jag nästan på son? Hm? ;s Sen hade vi håltimme och jag och Jennifer köpte oss varsin glass och satt i korridoren och pratade. Sen kom Zana och vi hade en mysig stund med massa prat, om killar alltså! ;) Sen blev det musik och sist engelska, och sen slapp jag åka buss hem idag, för skönt. När jag kom hem så prövade vi våran nya sodastream och sen blev det att äta, sen låna jag min brors moppe och tog mig ut på en åktur. För kul och härligt är det att bara köra omkring här på grusvägarna och bara tänka genom allt? Sen åkte jag hem och slängde i mig två mackor och tog datorn i knät och lade mig här, och just nu sitter jag och skriver blogg. :))

Imorgon blir det nog ingen skola, tror jag börjar få feber eller så är det nerverna, men vi får faktiskt se hur jag gör. Ska försöka mig på att göra en ny header? Tröttnat på denna, igen .. Haha, men vi får nog se senare. Nu ska jag kollade på family guy och sen kanske försöka kirra en ny header som sagt, hare trevligt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0