-

Nu har jag precis kommit hem från hällefors med Marie-Louise, vi åkte dit för att lämna Marias hund. Klockan var väl runt halv 5 när vi kom? Vet faktiskt inte, men vi var där ett bra tag. Maria och Lollo kastade pil och Lollo ville inte åka fören hon vunnit, så efter ett tag så vann hon och vi bar oss iväg till Ica. Köpte en caffe latte och en fanta! Sen kom vi hem och nu sitter jag här efter en bra dag i hällefors.

Lollo och jag skulle ha ett V.Ä.N.N.E.R maraton, men hon verkar aldrig komma? Lollo lånade en stor box av Maria med alla säsonger som vi skulle kolla på, men tydligen inte? Men nu vill jag se det så nu ska jag kila iväg och hämta henne!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0